Načitavam

09/11/2016, 15:54 271

LOVE BRANDS: proste sa zaľúbite

Každý z nás má značky, obchodíky, sladkosti či kozmetické výroky, ktoré „miluje“ z hĺbky svojej temnej duše. Veď na tom je nakoniec postavená tá vec, ktorej sa všeobecne nadáva marketing. Emócie, city, citové väzbičky to je to, čo nás prinúti vyťahovať peňáze z kešene a kupovať veci, ktoré nepotrebujeme a musíme mať aj keby sme od hladu umrieť mali... Dnes si predstavíme pár konceptov, ktoré sú takýmito „love brands and products“.

Coffee Brothers

Koncept so štýlom 30 rokov, ktorý Vás jednoducho dostane (v každom slova zmysle). Či shopingujete alebo utekáte v pote tváre ráno do práce so zaradenou najvyššou rýchlosťou, vždy vás musí zaujať stánok s kávou, pri ktorom stojí nastylované dievča prípadne chlapec. Vynikajúca káva a krásne vizuálne prevedenie, milá obsluha s profesionálnym prístupom, pekné grafické spracovanie – áno, Coffee Brothers sú konceptom, ktorý v sebe skrýva samé pozitíva. Nakoniec, presvedčte sa sami...                                

Yeme

Yeme. Bratislavský koncept, ktorý si v uplynulých dňoch zaslúžil veľa záujmu a o ktorom bolo v posledných dňoch popísané mnoho. Z čisto subjektívneho hľadiska značku Yeme považujem za „love brands“ v pravom slova zmysle. Jednotná komunikácia, pekný design, použité piktogramy - to všetko nám naznačuje, že tvorcovia tohto konceptu vedeli čo chcú a šli si za tým.                           

DM

DM drogerie – sieť drogérií, ktorá je na našom trhu od roku 1995 má už v súčasnosti na Slovensku stabilné postavenie.

DMka je love brands samozrejme výhradne pre ženské publikum, čo ale nemení nič na fakte, že je to úspešná značka, ktorá má čo ponúknuť. Výrobky, ktoré sú dostupné výhradne v DM drogerie, sú tým, za čím každá žena uteká...Aký je ten dôvod? Jednoduchý! Pomer cena a kvalita Vás totálne zvalcuje a keď k tomu pridáte príťažlivý design niektorých výrobkov nie je vôbec o čom...

Počet hodnotení: 2

Redakcia King of Online

Email: redakcia@kingofonline.sk

Komentáre

    Zatiaľ nebol pridaný komentár.

Čítať viac

Tagy